שיווק בתי מלון

בתי מלון, כמו כל עסק, נזקקים לשיווק בהתאמה אישית. פעולות השיווק הן מנוע הצמיחה של העסק, הן הכרחיות על מנת להביא לקוחות ולהגדיל את תפוסת החדרים והרווחיות של בית המלון. בעזרת שיווק נכון אתם יכולים למתג ולמצב את המלון ולהגיע אל קהלי המטרה. בסביבה משתנה ותחרותית עליכם תמיד להיות גמישים ולמצוא את האסטרטגיות שיביאו לכם עוד לקוחות.

תחת מטריית השיווק נכנסות אינספור פעולות בהן עליכם לפעול על מנת להגיע לתודעת הציבור ולגרום ללקוחות לבחור בכם. כידוע אנו חיים בעידן דיגיטלי, עידן שבו האינטרנט על יישומיה השונים הם כלי מרכזי המחבר בין בתי מלון ללקוחות. ולכן שיווק דיגיטלי הוא אחד מצעדי השיווק ההכרחיים בימינו, במסגרתו ניתן להגיע גם לקהל הפרטי המחפש בתי מלון לצורך חופשה, וגם הקהל העסקי והקבוצות. אך לצד חשיבות הדיגיטל אסור לכם להזניח את ערוצי השיווק האחרים, כמו משווקי אתרי התיירות.

שיווק בתי מלון בעידן הדיגיטלי

על בתי המלון להשקיע בשיווק דיגיטלי, אתרי אינטרנט הם הדבר הבסיסי. אך ניתן להפיק הרבה מאוד תועלת מרשתות חברתיות ושיווק באמצעות דואר אלקטרוני. בעזרת אמצעים אלו תוכלו גם להגיע לקהלים חדשים, וגם לשמר לקוחות קיימים.

הרשתות החברתיות יכולות להיות כלי חשוב בשיווק בתי מלון, אך זאת בתנאי שיודעים כיצד למנף אותן. רבים חושבים שהקמת דף עסקי בפייסבוק או בערוצים אחרים, עם תמונות של המלון ופרטים על מאפייניו הם מספיקים. אך האמת שאתם יכולים לעשות עוד הרבה מעבר. אם תלמדו כיצד לספק לגולשים תכנים איכותיים ובעלי ערך, אתם עשויים להשיג עוקבים ושיתופים, וכך להגדיל את החשיפה.

אתם גם יכולים להיעזר במשפיעני רשת, חשבונות הזוכים לעוקבים רבים ואמון הגולשים, ובאמצעותם לפרסם ולמתג את בית המלון. רק חשוב לחקור את קהל היעד ולוודא שאתם מגיעים אל הקהלים הנכונים בצורה הנכונה.

נושא השיווק בדיגיטל הוא עולם ומלואו, יש בו הרבה מאוד אפשרויות, אך כדאי לעשות זאת באמצעות אנשי שיווק המכירים את ערוץ השיווק הזה ויודעים כיצד להתנהל בו באפקטיביות.

כוחם של משווקי התיירות

בעוד שיווק דיגיטלי הוא דבר חשוב, הוא עדיין לא מחליף את מקומם של שיטות שיווק אחרות כמו משווקי בתי המלון; אלו עובדים מול מפיקים וסוכנים ופונים לקהלים אחרים. בעוד ההתנהלות שלכם בשיווק הדיגיטלי מביאה לקוחות פרטיים ודורשת התנהלות מול כל לקוח, בעזרת משווקים אתם יכולים להגיע לקבוצות. אם למשל הצלחתם להגיע לחברת הייטק הרוצה לארגן נופש לעובדיה, אתם יכולים לסגור עסקה של עשרות חדרים בהרבה פחות מאמץ.

אל הסוכנים והמפיקים לא תגיעו באמצעות קמפיין בפייסבוק או באינסטגרם. צורת ההתנהלות שלהם היא אחרת ואליהם מגיעים בדרך כלל באמצעות קשרים אישיים ומערכות יחסים ארוכות שנים. ישנו יתרון ברור למשווקי אתרי תיירות הנמצאים איתם בקשר רציף, מבינים את הצרכים שלהם ויודעים לבצע ביניכם את החיבור.

כל תוכלו להגיע אל קהלים חדשים בפחות מאמץ, וגם למלא את תפוסת החדרים בתקופות שבהן הביקושים נמוכים.