בחופשות וחגים, וכל עונות השיא של תקופת התיירות, האטרקציות זוכות לפריחה ונהנות מתנועה של מבקרים. אך מצד שני הן מקדישות משאבים רבים לצורך השיווק, הן משתמשות במודעות פרסום במדיה על סוגיה השונים, כולל המדיה הדיגיטלית על מנת להגיע אל הקהל באופן נקודתי. חשובים ככל שיהיו מאמצי השיווק הללו, ישנם גם קהלים אחרים שאתם מפספסים. ואלו דווקא הקהלים אשר יכולים לייצר לכם הכנסות בתקופות חלשות ובימי חול בהם תנועת המבקרים דלילה.
שיווק אטרקציות לקבוצות
קמפיין השיווק הדיגיטלי שלכם יכול להגיע אל הקהל המחפש בילוי משפחתי לסוף השבוע או אטרקציה ליום ההולדת. אולי אלו יהיו זוגות, משפחות או קבוצות של חברים. אך באופן כללי מדובר בקבוצות קטנות המביאות רווח קטן ודורשות השקעה גדולה בשיווק. אך לעומתן ישנן גם קבוצות אחרות, גדולות יותר שאותן אתם מפספסים.
אלו יכולים להיות מפעילי קייטנות המחפשים פעילויות לקיץ, וועדי עובדים המארגנים ימי כיף לעובדים, חברות פרטיות הרוצות לארגן ימי גיבוש ועוד. אם תצליחו להגיע לקבוצות אלו תוכלו ליהנות ממספר יתרונות:
- קבוצות גדולות יותר – באמצעות שיווק אטרקציות לקבוצות תוכלו להגיע לקבוצות גדולות של עשרות ואפילו מאות אנשים. למשל יום כיף של חברה קטנה בקלות יכול למלא לכם את האטרקציה בכמה עשרות מבקרים.
- פחות מאמצי שיווק – במקום להשקיע בליד המביא לכם קבוצה פרטית קטנה של כמה יחידים, אתם משקיעים בליד אחד המביא לכם עשרות או מאות אנשים. מדובר פחות אדמיניסטרציה ופחות צורך בהתנהלות מול לקוחות בודדים.
- תנועת מבקרים בזמנים חלשים יותר – לכל אטרקציה יש את שעות השיא שלה. ישנן אטרקציות הזוכות לפעילות גדולה יותר בשעות הפנאי, כמו למשל שעות הערב, סופי השבוע והחופשים. בזמנים אחרים הכנסתן נמוכה ולפעמים הבעלים אפילו מעדיפים לסגור את המקום ולהפעילו רק בשעות השיא. שיווק אטרקציות לקבוצות יכול למלא את המקום דווקא בימים והשעות הן מספר המבקרים מועט.
- הגדלת החשיפה – דמיינו את המבקר שהגיע אל האטרקציה במסגרת יום גיבוש. הוא נהנה מאוד וחזר עם חוויות חיוביות. ולאחר ששיתף בחוויות חברים ומשפחה, אחרים יכולים להתעניין באטרקציה ולהגיע באופן עצמאי.
איך להגיע לאותם הקהלים
הקבוצות הגדולות אינן מגיעות ממודעות הפייסבוק או האינסטגרם. מאחורי האירוע ישנם מפיקים עסוקים המקדישים מחשבה רבה בתכנון האירוע. הם אינם יכולים להקדיש את זמנם ולחפש אחר אטרקציות, הם רוצים שהאטרקציות יגיעו אליהם. על מנת להגיע אל כל אותם המפיקים יש צורך בשיווק שונה, שיווק היודע לפנות אל אותם הקהלים ומפתח איתם מערכת יחסים אישית.
זהו היתרון של משווקי אתרי תיירות ואטרקציות. הם מכירים את קהל המפיקים והמארגנים ונמצאים איתם בקשר שוטף. הם מבינים מהם הצרכים המיוחדים שלהם ויכולים לשווק להם את האטרקציה שלכם ולזכות בכמות מבקרים גדולה.
משווקי אתרי תיירות יעשו עבורכם את העבודה וידאגו שכל האנשים הנכונים יכירו את האטרקציה שלכם.